torsdag 16 oktober 2008

on and on



Hon e ju så attans söt Agnes.. tycker den här låten e grymt bra oxå! :)
Minns när jag o mina döttrar sprang på henne på ett köpcenter i närheten här.. Dock kände inte mina döttrar igen henne, Elin borde som har stenkoll, Linnis förstår man hon e typ 6 år o noll koll på mer än high school musical ungefär =P MEn ja tyckte ja kände igen henne o stod o vrålstirra för o koppla om de verkligen var.. Diskret som ja var .. Pstt.. elin kom lite ! Elin: Em va? Jag.. Ja kolla jackorna här ! (fula jackor hängde på en snurrsak för o vara lite diskret när Agnes gick förbi) Elin: em.. de e fula? JAg: Såg du inte vem de där va? *Nicka diskret mot (läs hysterisk nickande) Agnes på rulltrappan. ELin: Neh? Vadååååå?? *suckar mot mig* JAg; De är ju agnes!! Elin gav mig en frågande blick. JAg: Emmm Agnes du vet.. Riiiigh heeere riiiiigh noow Idol 2005 (de var ett år sen runt jul det här mötet utspelade sig 2007 ! Elin: Sken upp Kändisbesatt som hon e och lättimpad.. Haffade en penna o papper från en expedit som inte trodde på oss att vi sett rätt haha skicka iväg elin och gick lugnt efter såg sen elin cirkulera hysteriskt runt underklädesavdelningen..jag gick fram.. Emm vad göru? elin nickar mot agnes som står me bh:ar i handen o funderar. Jag. HEhe men på henne ! *puffar* Elin hacka sig fram högröd o bad om ursäkt att hon störde.. (Agnes stod fortfarande me typ 2-3 bh.ar i handen) Men hon ville så gärna ha en autograf om de gick bra? Agnes sken upp o var lixom javiiisst ! O hur hon lyckades skriva autograf me händerna fulla av underkläder minns ja inte.. MEn trevlig var hon :) o min dotter kunde inte sluta prata om de här resten av dan o ringde typ runt sen till alla hennes kompisar.. Cute..

Neh.. nu ska ja gååå..

Hooppp o lek

Inga kommentarer: