lördag 15 november 2008

LIST

AVSLUTA MENINGEN:
Jag har insett att min senaste kyss.. var allt för länge sen
Jag lyssnar på... tvn
Du mår bäst när du... har det lugnt och skönt <3
Den bästa krogen heter... TG !
Jag pratar... med allt och alla? Hehe
Jag älskar/tycker om... mina kids
Min bästa vän(ner) är... få
Min första riktiga kyss... var yuckie!
Jag avskyr när folk frågar... ingen aning
Kärlek är... tingeling!
Någonstans, tänker någon... vad ska jag ha på mig idag? haha neh vet int
Jag kommer alltid att vara... happy Anna
Jag är hemligt förälskad i... Dean i supernatural.. damn. hes hot
Sist jag grät var... emm. när jag såg på en sorglig film häromdan
Min mobiltelefon är... rosa !!
När jag vaknar på morgonen... Vill jag ha kaffe på direkten !haha
Innan jag går och lägger mig... tittar jag på tvn och varvar ner lite
Just nu tänker jag på... mer kaffe !
Bebisar är... full fart på
Homosexuella är... trevliga oftast
Blondinbella är... smart
Ikväll ska jag... titta på Ghost whisperer !
I morgon kommer jag... sova längre än idag? hehe
Jag vill verkligen... ha mer kaffe nu!

Inga kommentarer: