torsdag 30 juli 2009

Happy Birthday 2 U



Lillla Amanda blir tonåring idag.. 13 år !!! :D Min fina lilla vackra tös me de stora ögonen blir stor :D *Stolt mamma* Så idag ska vi ha kalas.. eller 2 kalas i 1 blir de.. Firar min lilla tös som fyller 7 år på tisdag ska bli tokmys.. säkert superstressande oxå hihi men så länge de har kul så :D
Attans har svårt o tänka mig att de var hela 13 år sen när ja fick de lilla håriga trollet i mina armar för första gången.. HEnnes pappa var snäll och innan ja fick henne så sa han.. De gör inget om de inte blir en pojk haha ! lite småkul.. :D de kom iaf en charmig flikka me starka lungor som aldrig ville sluta skrika (Sjunga *host*) massa massa tjockt mörkt hår på huvudet och de största fötterna jag sett på en nyfödd bebbi (inte de att ja sett många då) långa ben oxå.. hon var så vacker <3 de e hon än idag.. fortfarande massa mörkt tjockt hår.. stora fötter och långa slimmade ben.. och stora blåå ögon<3 *stolt* Jag har nog vackraste töserna i världen .. Ive been blessed <3

Ha en underbar dag idag.. för de ska vi ha !

1 kommentar:

Tippie sa...

Grattis till henne :)
hoppas du får en bra dag!