torsdag 19 november 2009

vakna pigg som en mört och hade en stoor tjej på armen.. Linnea fick ligga brevid mig inatt för jag var lite orolig efter vaccineringen om hon blir sjuk så vill ja ha lite koll :)

Idag är jag ledig jobbar imorrn istället.. Har väl plan A städa.. sen vidare till plan B stalka madde så hon får bjuda på kaffe.. sen hmm.. ja.. laga mat osv när mina små angels kommer hem.. TOKLÄNGTAR! till nästa helg så ja får sätta upp gardiner överallt och göra mys :D Älskar juletider.. första advent.. Iår ska vi fira hos syrran.. blir lite annorlunda iår för de blir Katarina och hennes söta barn och Jag me mina söta barn..och Annelie.. o alla hennes tokiga personligheter ;) hehe Men de ska faktiskt bli underbart :D Ska försöka handla klart julklapparna tidigt iår. men tänkte oxå ja ska hinnna me elins presenter oxå hon får alltid värdecheckar till kläder osv varje år men iår tänkte ja köpa en sak hon tokönskar sig :D

Neh nu blir de kaffe o sen städa ! wuhuuu!

Inga kommentarer: