onsdag 20 januari 2010

Så sitter här i min ensamhet med en kopp kaffe och njuter.. men kan inte göra min dumma morronrutin *wownörd* för de e serverdag! och stalka raringen är ju missionimpossible haha inge svar på msn iaf :P Sover så sött så ^^

Idag är planerna många.. Amanda och utvecklingsamtal. sen till stan en sväng.. uppdatera lite.. Elin är på konfirmation så jag och hon åker en annan dag i veckan.. Hon ska få en mobil (födelsedagspresent) men ja ville hon skulle välja en själv därför fick hon ingen direkt på sin födelsedag :) Men hon är såå lycklig iaf ^^

Skönt och vara ledig nu i 2 dagar ^^ Sen på fredag blir det störtlungt då vi ska gå och titta på utställning och få lite inspiration? ;) haha neh då men de e kul o gå o titta på tavlor.. vilka konstnärer vi har här i landet ^^

Hm.. får väl se om de finns nån annan o stalka så man får lite sällskap till kaffet hihi

Hopp o lek!

1 kommentar:

Estrella sa...

Anna! HUR köper man mobiler!!! Jag blir helt paralyserad när jag kommer in i en sån affär, och sen kostar dom en halv förmögenhet!!!? Åsså måste jag ju bara få tala om att dina grejer som du pillar med på jobbet är utomordentligt vackra! Du är Duktig på det där, pralinen!!!!