söndag 16 maj 2010


ujuj häda! har inte bloggat på evigheter !! en seriöst, jag har inte haft nån lust eller inspiration och inte ens me min egna rosa värld som vart så tråk de sista har inte vart värt att blogga om..

Om mindre än en vecka ska Elin konfirmera sig har fått lite smärre panik och måste börja planera allt nu.. de som ska bjudas på hur alla ska få plats.. hur många som kommer.. men de verkar som de ordnar sig.. allt blir på fredagen där.. ska duka göra smörgåstårta osv får allt hjälp som tur är :D underbara nära och kära jag har <3 Bara lite småthingys som ska göras på torsdagen typ handla osv o lite annat.. hm hur man nu ska hinna me allt där dock.. Aja.. Optimist som jag är så ! Wuhu! think pink!! :D

Har haft otur att gått o blitt tokförkyld me hosta och ont i lungerna men ! ska kurera mig så gott de går annars e de väl ingen fara.. har haft feber men idag verkar de blitt lugnt med febern :)

Åh söta lillasyster fyller år imorrn..så gulligull :) fast får väl iaf försöka ringa o kraxa för henne hihi ^^

neh ska försöka hitta på annat nu.. hopp o lek

Inga kommentarer: