torsdag 8 juli 2010


Vakna upp supertidigt idag men ingen sol ute :( Trist! Men så länge de inte spöregnar 1 månad i sträck som det gjorde förra året vid denna tiden så är jag glad!

Saknar allt Elin och Linnéa nu, de har varit borta sen i lördags då de följde med sin far hem. Amanda är ju hemma det är allt mys, vi har tittat på film och grejat ihop :) Shrek 4 igår. Den var faktiskt bra ^^

Såg på Twilight Eclipse för några dagar sen, satt och snyftade klen som jag är! Mycke prat igenom hela filmen.. först på slutet blev de lite action längtar redan nu till nästa år då nästa kommer ut haha

Blitt rätt mycke film nu de sista, igår såg jag på en skräck, "Case 39" den är faktiskt bra så om ni gillar skräck och läskigt så se den! Var tvungen att se den på dagen för klen som jag är på kvällen ;) hehe
Lite romantiska filmer har jag oxå hunnit med "Have you heard about the morgans" och "When in Rome" söta små filmer som gav mig lite romantik i mitt liv då de fattas på riktigt haha lite små tråk sådär ibland.. *efterlyser lite disney*

Tiden går så fort.. redan inom 1 månad fyller amanda 14 och Linnéa 8! Vart tar åren vägen?

Neh nu ska jag fortsätta här med annat!

Hopp o lek!

Inga kommentarer: