onsdag 2 mars 2011

Från haft de sista åren väldigt jobbigt pga vissa omständigeter har jag det helt plötsligt lugnt och det ser ljust ut... Vågar man tro på att de håller i sig och att det finns ett slut på allt elände som varit?
Men det är skönt när vardagen flyter på och man känner ett lugn och hopp t om!
Jag hoppas efter detta idag att man får de superbra!

Men mycke har hänt de sista 2 åren som är bara positiva, jag har det bra och framför allt.. Töserna har det superbra! Jag har blitt mer och mer mitt gamla glada jag och blitt mycke mer social än jag varit och det är skönt :)

Funderar på att baka här sen oxå.. blev lite sugen! ^^ Fått sån energi och toklängtar till våren. Där ingen snö existerar! bara små vackra tussilagos och vitsippor.. fåglar som kvittrar. Love it!

Inga kommentarer: