måndag 20 augusti 2012

Jag önskar..

Jag önskar först o främst att värken ska släppa snart.. vilket jobbigt skov lixom :(


Sen stör jag mig som fulord på vissa personer.. Ibland undrar man om karma hjälper på vissa? De kan gå runt och vara superego och elaka och bara glida runt på en räkmacka eller bananskal? eller hur man nu säger och komma undan med allt och alltid ha tur.. och få det dom vill ha lätt här i livet.. Urk!

Sen en annan grej.. känner lite som jag är i exil.. märkt mer o mer grejer runt mig och undrar vad skruttan har jag gjort? Känns som man förlorat vissa och det känns piss :(
Nu vet man iaf vart man har folk.. och fjäska tänker jag sluta med.. deras förlust liksom.. Neh får börja bli lite hårdare.. fast de e svårt när man e supersnäll men då blir man ju lätt överkörd..

Samma som nu när jag vart dålig.. få hör av sig och undrar hur de e me en.. Men nu vet man vilka en sanna vänner är <3

Jajajaaa.. gnäll och tycka synd om mig själv inlägg. I know.. men vet ni vad? Man får ha nåt sånt blogginlägg ibland ^^ Annars är man ju för de mesta happy.. men fick dåligt me sömn inatt.. förklarar en hel del ;)

Hopp o lek

Inga kommentarer: