söndag 21 oktober 2012

X factor Sverige vs Usa

Efter man sett USAs version så har jag väldigt svårt att titta på Sveriges fredagsfinaler då USAs auditions är som våra fredagsfinaler... sanslöst mycke bättre och otroligt mycke bättre låtar,, t om de yngre artisterna är bättre än våra äldre och yngre och deras åldergräns är 12/13 tror jag...

I sverige tycker jag oxå de favoriserar lite väl mycke.. som t ex Malcom (rapparen?) eller vad han heter som får låtar och gör helt enkelt om dom helt.. (fantastiskt dock) men!!! de andra får låtar och sjunger dom utan att skriva eller göra om... blir lite orättvist tycker jag då han Malcom (?) kommer fram på ett helt annat sätt än de andra.. så där har ni säkerligen vinnaren mina damer och herrar!

USA's brister e väl mer.. Britney spears som kan vara otroligt ragatig.. gör miner.. himlar med ögonen beter sig om det är nån som inte är jättebra eller unge då.. hon e söt mot ungarna.. Favoriten i juryn är ju Demi Lovato som är underbart ubergullig!

Min dotter var ju i våras och sökte för xfactor men gick inte vidare de ville att hon skulle testa igen med en annan låt men hon var inte bra och valde att hoppa av tåget.. synd för hon hade ägt de flesta soloartisterna där i ;) hehe

Neh im off :)

Inga kommentarer: