onsdag 4 december 2013

Varför ska inte jag kunna klä mig trendigt? - Linda Hörnfeldt

Size Hero  <-- krönikan
Var inne på Veckorevyn' sida och fastnade för denna krönikan av bloggerskan Linda Hörnfeldt! Så bra skrivet! Jag tycker inte nån som är t ex 44-46-48 är värst stora och är det så svårt att tillverka större kläder? Varför en egen avdelning lixom?

Kolla in Lindas egna sida oxå: http://www.lalinda.se/

Annars är det väl bra.. veckan går sjukt snabbt och jag är kanontrött och haft massor att göra varje dag och planerat massor också som jag absolut inte hunnit med men imorrn minsann ska jag baka grötbröd som jag planerat nu i 2 dagar i sträck men inte hunnit med.

Mycket man tänker på och kommer absolut inte fram till nåt.. lika bra göra som jag brukar låta tiden utvisa? 

haha Hade kul på  Badoo idag fick nåt mail om nån som kände igen mig från lunarstorm.. då har man nog gjort intryck om de kommer ihåg en så många år efteråt.. tyvärr kom ja inte ihåg den här herrn.

Neh nu får jag göra lite annat... här en en mysig jullåt!


Inga kommentarer: