onsdag 26 november 2014

Take a chance and give in Just like I done now when you swept me off the ground

Kaos
Från lyckorus till totalt kaos och är ledsen.. men kan inte fixa de som e trasigt. spelar ingen roll vad jag säger och gör så går de inte :( 

Och allt kommer på en gång nu.. först detta.. sen kommer nästa smäll och nu den tredje... så får se vad som kommer härnäst. allt krånglar runt mig nu men konstigt nog så fick jag nåt lugn.. orkar inte vara ledsen mer.. och tur att julen e på g.. eller hela december månad som jag älskar då vi har de så mysigt här hemma med hela familjen.. våra julfilmkvällar och umgås alla på en o samma gång..
Alla lysen i fönster o utomhus som är så mysigt när man r ute på promenader med Bailey och bara känslan älskar verkligen jul!

fän vad jag saknar han nu :´(  önskar ja kunde vrida tillbaka klockan..


Inga kommentarer: