onsdag 10 december 2014

Santa tell me - Ariana Grande - dagens jullåt

Oh vad jag inte ville gå upp imorse när klockan ringde.. eller rättare sagt gal :(  Men de var bara upp hoppa i kläder och ut i det ljuvliga vädret för att gå ut med vovven.. ja ljuvligt kanske var en lögn då de var storm regn slask och snö ute och ingen trevlig minirunda men då slapp jag presenter inne iaf från vovven ;)

Nu sitter ja här o kollar fb dricker kaffe och spelar minispel min vanliga lilla morgonrutin.

Igår så blev det bara jag och min minsta hemma och vi hamna framför film... vi skulle välja nåt ihop sluta med som vanligt att hon bestämde ;)  nån film som hette "Bitchkram" och sen "Wolverine 2" andra filmen var ovanligt drag från henne men har ju sett den förut så såg den gärna igen marvelnörd som jag är ;)
Mysig kväll med andra ord och somnade dock supertidigt som vanligt men känns skönt att somna tidigt nu när man mått som man gjort men mår bättre nu.

Ovanligt långsamt veckan har gått här denna veckan..

Neh får väl fortsätta med kaffet och läsa lite... :)

Ha en ljuvlig onsdag med er i decemberrusket ;)

Inga kommentarer: