onsdag 30 december 2015

Gott nytt år !- summering på 2015



2015!


Mådde skit när jag gick in i det nya året och tänkte.. de kan ju inte bli värre än 2014.. Gjorde min nyårsönskningslista med allt jag hoppades på och otroligt nog så har allt slått in!

Älsklingen kom in i mitt liv i Januari igen.. vi körde på och haft ett fantastiskt år med honom och fortfarande lika nykär! Lyckorus och fjärilar i magen och knäsvag.. Härligt kan inte bli bättre.

Gick ner mer i vikt.. 10 kg allt som allt detta året.. gått långsamt men men ska gå ner till min målvikt 2016!

Blev uttråkad av att vara sjukskriven och ville ha nåt vettigt att göra fast min doktor sa mer eller mindre att det inte funkar än men enveten som jag är så hoppade jag på ett projekt från arbetsförmedlingen och kommer få betalt utbildning i det jag vill jobba med.. och har bestämt mig att testa på hotellvärlden.. receptionist är drömmen och dit ska jag!

Kört mycket detta året med feelgood feeling som går ut på att tänka positivt och må bra och följa mina drömmar för allt löser sig och man kan aldrig drömma för stort heller och ju mer fokuserad jag är desto mer taggad blir jag!

Rensat ut i mitt liv.. börja följa min magkänsla! Det har funkat.. inte de att jag är dryg eller nåt men jag kan inte omge mig med människor som gör mig ledsen.. En punkt där också.. sluta lyssna på folk som sätter griller i mitt huvud och får mig att tvivla på mig själv och mina beslut.. jag lever här och nu och gör som jag vill.. min vilja mina beslut och brister det så well.. då har jag iaf testat och fått mig en näsbränna!

Har bestämt mig för att 2016 ska bara bli mer magiskt och bättre.. Saker ska hända så jag kan se tillbaka om ett år och tänka Shit vilken resa!! Bergodalbana! och jag ska må så bra.. Älsklingen ingår där.. våran familj.. mina mål.. och testa gränser! får se vad som händer.. ska iaf gå efter mina infall för de har tatt mig långt hittills.. .. Växt som person.. Fyller 40 också! haha Galet!! :D

Ha en underbar nyår ni alla därute!

Kram <3

Inga kommentarer: