tisdag 30 december 2008

Lifes what u make it


2008..

Intressant år faktiskt och ett av de bästa på länge :)

Januari:
Nya året börjar bra. tokkär och allt strul ordna upp sig..
RiP min morbror Åke gick bort i cancer.. Världens finaste människa<3>(Fjortis i januari 2009 Hjälp?!) haha
Rip Faster Dagmar redan när ja va liten var hon före sin tid me en
minihunden under armen.. Härlig dam som jag minns med värme <3>Linnis *otåligt* Mamma när ska vi gå? (va på väg till affärn)
Jag *lite borta* Emm.. ja vet inte,.. ja måste tänka *funderar*
Linnis *bryter ihop* Men mamma då får jag ju vänta en halvtimma!
´

Mars:

Började jobba på biblioteket
Min Mor fyllde år 64! :)
När alla barnen klär ut sig till påskkärringar klär
Linnis ut sig till en Påskhare ! hihi Gullefjun
Fira påsk med syster yster Anni.. massa godispåskdrinkar blev de

April:

Skaffade världens bästa barnvakt ! Disneychannel !! hahaah
Syrran Anni förlova sig med sin Jonas
Jag fyllde 3.. 23 *host*

Maj:

POLLEN !! HAte it ! var typ röd o snorig konstant *hottie*
Syster Anni fyllde år .. 27! =) Nawww
invigde grillen !
ESC .. Gick inge bra för perelli men en bra låt vann.. =P
Pappa fyllde år.. emm. hemlig ålder ! haha*
lille systersonen Robin fyllde moppe


Juni

Vi räddar bebbiiiifååågel på vägen till jobbet.. månadens goda gärning haha
Sveriges nationaldag ! <3
Cicci fyllde 5 år

>Juli:

Talangjakten .. De gick bra för töserna men vann gjorde dom inte =) Men de
ägde scenen ;)
Amanda fyllde 12 år
Haha Hon fick en kampfisk OVE ! :)
Hade konstant GetInvasion i köket

augusti

Linnis fyllde 6 år <3
Barnen började.. sjuan sexan och förskolan!

September:

Hösten börjar smyga sig på :(
Vann en tävling (ja som alltid e otursdrabbad)
Pris var en CDsingel DramaQueen med söta BImboboy
ME LOVE IIIIT !!!
Linnis börjar simskola (duttig)
Älskade IdoL börjar HeJa KEvin !! haha
Hade muskelinflammation i en månad !!!
systersonen Albin fyllde 7 år =)

Oktober:

Söta Syster 1 fyllde 40 år ! :D
Söta syster 2 fyllde 36 år :D
Söta bror (only one) fyllde 42 år
1års jubileum <3>*suckar*
jag lyckades leka getto o skrämma livet ur
en dam när ja höll på att sätta mig i fel
bil.. Haha



November:


brorsbarnet Jesper fyllde moppe =)
Fick stå ut me att vara utan nät i 3 veckor
slutet av november inpå december !! (skandal)
Nya WOTLK till WoW kom ut !! oOOh en helt ny värld

>December:

Hade konstant nätabstinens
Spela massa Sims Haha
Barnen fick wii i julklapp !
haft en mysmånad me massa shopping!
... the end??:...
Enda nyårslöftet jag kommer ge är att göra
2009 ännu bättre för mig o mina angels..


GOtt Nytt År!
xoxo Anna




Inga kommentarer: