söndag 28 december 2008

WoW part 2


attans då.. suttit hela förmiddan och spelat.. VAD LAT JAG ÄR så nu fick jag panic o började städa för kung o fosterland för o känna mig nyttig..

Men ändå.. man lätt förlorar sig in i wowvärlden men jag är nog ganska ikkeberoende. men de e skojs när man väl e sugen på det.. Har mest roat mig o beta av quest idag som var för grupp antingen solo:a jag dom eller kidnappade lilla rara Johan som snällt kom skuttlandes.. han vet att han får smisk annars =P haha men de e kul o vara mage för man är så attans stark fast klen man tål inte direkt smisk i närkamper :( Har ju oxå en hunter vid namn Tarame.. där fick jag mitt fina nick ifrån ! hihi men valde ändå att levla upp min lilla mage först.. :)

Neh.. nu ska jag ut o gå i friska luften.. hopp o lek

Inga kommentarer: