onsdag 17 juni 2009

Im inlove with a fairytale

Sitter här o dricker kaffe o lyssnar på mix megapol.. nu e norska vinnaren Hehe förut var Sarah Dawn Finer.. Om vi hade skickat henne hade vi haft väldans stor chans.. =P Om man jämnför den me alla andra låtar då ;P Nu får vi se hur många fiolspelande saker de kommer nästa ESC haha

Oj.. hörde de gick bra på fotbollen igår för sverige !! HEYA ! GLömde totalt av de igår..Fullt upp me annat då.. Linnis hade kompis hela dan och elin me så de var inte en lugn stund här :) Linnis kompis skulle väl komma idag me tror ja.. de har lekt väldans mycke de sista.. de springer nästan emellan hemmen.. lite här o lite där o lite här o där Haha ´Roligt iaf att Linnis har så mycke kompisar för de e olika ibland oxå Hon e poppis min dotter <3 De andra har ju en hel del dom me men de e inte överallt här inne utan håller sig på rummet då :)

ELin har typ vart i stallet varje dag nu .. hon ska dit idag me.. De verkar vara fint de nya stallet o så :) o de rider en hel del :) Elin är såå lycklig nu.

Ååh ja vill bli käär.. gief miii disneyyy ! <3

Neh im off.. vet dock inte va ja ska hitta på .. sTalka Mr T på msn o se om han e vaken.. borde han vara.. han jobbar ju idag haha då kan han gott entertaina mig oxå :P

Hopp o lek


Min söta elin


Min söta AManda

Min söta Linnéa

Inga kommentarer: