torsdag 11 juni 2009

Linnéas Examen 2009 - 06-11 Förskolan


Linnéa utanför lilla Kyrkan (11/6 09)

Här väntar de på att få minne av sina fröknar

Linnéa med sin älskade mormor inne i lokalen
där vi fikade efter uppträdandet :)

Linnéa poserar utanför hemma innan kyrkan.

Linnéa poserar igen.. lägg märke bakgrunden
till våran stalker.. Da ninja cat Figaro som tar sig
in överallt.. :P

*'*

Var så fint idag på avslutningen.. filma en del oxå men
dock med min kameramobil som kvaliten sög där inne tyvärr
suddiga flikkan som e lite kort me rosa klänning e dock
min dotter.. haha Fint de sjöng va?

Sen här nere kommer en suddig bild och Den

blomstertid <3

Fint va? Hon är för underbar min lilla sessa.. Sen

hade de frågat vad de ville jobba med som stora och

då hade min linnis vart totalt inspirerad av sin storasyster

elin och svarat Veterinär eller Djurskötare .. haha naww

svarat sen oxå på frågan vad har de lärt sig detta året.. Linnis

hade då svarat. Lyssna på fröken! ( haha) skriva läsa och vara en

god kompis! :D *Stolt*

kan inte fatta att hon börjar ettan till hösten :S

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Men JÖSSES vad lik hon är Amanda!! Iaf som amanda såg ut "på tiden jag brukade se dom" om du förstår?

Speciellt en av bilderna var verkligen som om det hade varit amanda som stod där och inte linnis :D