tisdag 1 september 2009

Dopsång

Blev en attans lyckad dag igår. För de första så ordna de upp sig med en sak som jag var fundersam på..
Sen så sent på kvällen dök solskens Anna upp som höll på att åka till Göteborg! *love* inte illa fått sett henne ganska ofta nu det sista ;) haha Hoppas de fortsätter så :)
**
Saknar Mr J oxå som attan.. Åka iväg på semester så där bara i 2 veckor illa ! :P men som tur skickar han gulligull sms konstant :) *me like alot*
**
plan A är ju iväg nu på morgonen och storhandla lite... skönt o komma iväg o få fylla upp skåpen igen haha .. Planen är Tacos till middag sen idag !
**
Får se hur mycke man hinner.. Linnis ska väl till miniorerna idag och sen så ikväll börjar tjejerna kören.. (kyrkans) hehe Får se om de passar dom dock.. Har lite svårt o säga nej de söta små liven för kantorn ringde efter han hört de sjunga på dopet i kyrkan och nu ville dom då att de skulle vara med för de behövde lite unga förmågor hehe cute :)
Anmälde Elin nu oxå till konfirmation som börjar nu i september.. kul att hon ville.. Jag vet ja var inte så sugen på de sj men min mor tyckte de var skandal om ja var den första av mormors barnbarn som inte gjorde de haha .. Dock skulle aldrig jag säga så till mina barn om de vägrat.. tycker de e upp till var och en :) neh måste göra iordn mig nu så jag int skrämmer slag på folket i affärn sen haha Lägger upp Elin och Amanda när de sjunger på dopet acapella.. visst e de fint?

Inga kommentarer: