fredag 18 september 2009



Sånt här fick jag sitta och göra på jobbet idag.. De säljer hantverk och bla smycken.. men jag gjorde lite annorlunda än de gjorde där.. tyckte de blev jättefint.. men fy va jobbigt de var o trä.. varje set tog 1 timme och göra för man var tvungen att vara så nogrann.. Men jag tyckte ja var grym på de.. Se vad sött de blev! :D
Det gick väldans fort på jobbet idag.. börja 09:30-16:00 och timmarna flög iväg.. så de var faktiskt kul .. på måndag leveras det växter oxå och då kommer vi ha mycke att göra inför marknaden nästa månad.. man gör gravkransar och annat till de :) Trivs massa där.. trevliga arbetskamrater oxå :)

Nu vet ja var elin har fått sitt kaxiga självfötroende ifrån. Hahha från mig !! Jag var sån hela tiden med smyckena och för att vara sån noob /nybörjare som jag me sånt så tyckte jag att ja var grym och berättade för alla där hur duttig ja minsann var! Haha /me glimten i ögat dock *host*

Inge bra kort så man ser inte detaljerna riktigt.. hann inte ta på andra setet i brunt som blev mycke bättre i armbandet.. men men..

Neh idag ska ja ta de lugnt.. synda me ett glas rosé och titta på idol och supernatural och.. The Vampire diaries haha

Ha en underbar fredag sunshines.. !

Inga kommentarer: