torsdag 29 oktober 2009

Jag har märkt att de sista har jag varit noll blogginspirerad men känns dock inte som jag haft nåt intressant att skriva om mitt liv, men ska försöka ändra det.

IDag är jag ledig och det är så skönt men aj vad förslappad man blir.. går här me en slarvig hästsvans lätt o sminkad och klänning haha Glamouröst liv eller hur? ;) Imorrn ska jag jobba och har de så skönt att jag får skjuts eeenda fram till dörren på jobbet, lyx! Sen ska ja handla massa mys är planen för våran halloweenmyskväll och idol! :) Iaf är så planen men man vet inte vad som händer.

Just nu är Rasmus här och sover över..tills imorrn vi har spelat wow ihop och jag har typ boostat honom genom Deadmines 2 gr! haha han har väl levlat 3 gr sen han kom. Han är nu lvl 16 ! nawww :) kul o hjälpa till lite fast man blir bortskämd och ha en storlevel springandes me en och de dör som flugor de små rackarna.. MInns själv när jag började spela och hade en söt Jamesjuke (tror ja han kalla sig) och han typ var konstant med mig till lvl 25 eller nåt för jag hade en tendens att springa vilse och in i stora lvlar som inte hade nåt emot att smiska mig tills ja stendog.. Haha och jag jämnt gick vilse i de stora städerna innan jag upptäckte att man faktiskt kunde följa kartan! :D

Har haft mor här och fick så otroligt fina tallrikar med vackert motiv såg utsom små små tavlor.. *love* Gillar gammeldagsstuk på möbler och porslin och tavlor.. :)

Neh nu ska jag jaga ut en stycke katt som smitit in.. lilla Figaro tror ja de e.. låter så för han e störst och klumpigast..

Hopp o lek

Inga kommentarer: