tisdag 13 oktober 2009

Mansionärer







Så här kan de bli i Anna o Anna världen.. kompisen från göteborg som man ofta blir Estrelliserad av (fördummad ;)) Skoja sötnöt Anna ! Love u hunniebunnie <3 Tack för att du finns i mitt liv så man får lite garv o kommer själv me attans blonda kommentarer eller blonda ord? ;) haha Där e printscreenen från msn.. vet inte hur bra de går o läsa men här kommer Subtitels Anna way! Jag: är ljusrosa och Anna Götebooorrg är lite mörkare rosa !


a n n a säger:
ska du jobba idag?
AnnA redan varit ute i 2 timmar säger:
Nui blir det snart pepparkaksbak
nepp..... jag får inte
a n n a säger:
pepparkaksvaad?

får inte`?
har du antastat kunder anna !!
AnnA redan varit ute i 2 timmar säger:
jag har ingen barnvakt och får inte jobba stängning när hon är med
hahaha
jag är gött bitter ... i need the many
a n n a säger:
haha pensionärer e väl lite väl brutalt anna !!
AnnA redan varit ute i 2 timmar säger:
jajjamen!
men dom är ju... så... läckra
som chokladtomtar!
a n n a säger:
mmm mumsiga mumsbitar !
AnnA redan varit ute i 2 timmar säger:
mmmm
marabou
a n n a säger:
mansiionärer

1 kommentar:

Estrella sa...

Herreguuud va genant det bidde att se våran privata konversation så attans offentligt! Vi får helt enkelt bygga på våran idé att sända radio alla anna&anna!