onsdag 2 december 2009

Oh va mysväder det är ute nu.. alldeles vitt av frost..vilken julkänsla man fick av det hela :D LOVE! <3

Snart kommer mina söta barn hem oxå de slutar tidigt fast elin har ju konfan o sen körövning som tur blev de bjudna på pizza där så de slipper svälta ihjäl haha .. Amanda ska oxå vara me på körövningen :)

Fick ett gott skratt igår. för herrans massa år sen när fortfarande LP levde ;) Låna ja ut en skiva till min dåvarande bästis och såg den aldrig igen.. tills igår.. Då bor hennes mamma här i frändefors och gav den till mina döttrar med ett kort där de stod att många minnen från tonårstiden och den här lpn var min.. Roxettes Joyride LP var de köpte den när den kom ut :D.. så nu vet mina barn hur lp skivor ser ut! Hihi Funderar allt på vad min dåvarande bästis gör nuförtiden. träffa hennes syster för ett tag sen.har för mig hon sa att hon levde i norrköping eller nåt sånt och hade 2 eller 3 barn? nu minns ja inte för vi prata så snabbt för jag och elin var o köpte jacka till henne så de var lite kaos :) Men kul när man får lite blast from the past om man säger så.. hade så otroligt kul i tonåren me henne men tyvärr gled vi ifrån varandra då när jag blev gravid me elin för de var inte så kul att umgås me en gravid tonåring som inte kunde parta :P Hehe minnen <3

neh nu ska ja ta o fixa lite mina tjejer kommer när som helst..

Hopp o lek

Inga kommentarer: