torsdag 3 december 2009

Sitter och dricker kaffe här nu på morgonen.. skönt med lite lugn och ro, imorrn jobbar jag men de ska bli lugnt och skönt för vi har bara att gå på utställningar imorrn och då börjar jag inte förrän 10 :D *me like*

Jag måste sätta mig och börja med en Göra lista inför jul.. samma planera allt jag ska köpa till tjejerna i julklapp :D har redan mina aningar tack vare deras julklappslistor som de skickat till tomten .. som emm skicka dom till mig *host* HEhe
Sen inhandlingen med mat osv.. ujuj.. men de e mysigt att planera inför jul... allt julgodis och julbak osv.. :D får se när vi får upp granen iår blir väl strax innan julhelgen.. funderar på att göra de tills tjejerna har skolavslutningen den 18e december :) blir väl bra? :D

Neh nu ska ja göra lite annat.. dricka mer kaffe och sen blir de väl att plocka lite

Hopp o leka