onsdag 3 februari 2010


Jag får ta och skärpa mig!!! Såg här nu vad dålig jag börjar bli på att blogga.. under alla dessa år sen 2004 så har jag skrivit varje dag på ett visst ställe men t om där har jag blitt dålig på att blogga varje dag :(

Idag ska mina stora på friluftsdag, ena ska bada och andra ska åka skridskor. De har ju iaf valmöjligheter det hade inte jag när jag gick på den skolan haha Fast samma lärare är kvar eller vissa av dem, kul ! Hade samma gympalärare som Elin osv så då känner jag mig inte så gammal bara typ 15 år sen man gick där eller nåt.. *dålig på matte*

Måste in idag och köpa piercing till amandas näsa, hennes piercing gick av inatt och asken med de andra har hon slarvaat bort ;P så innan de hinner växa igen måste man fixa ny :)
Linnea har piercat sina öron.. (tatt hål i öronen) Hon är så stolt.. Plastblommmor blev de :) Vill inte ha nåt me nån procent nickel i så hon utvecklar nickelallergi eller nåt.. vi andra har ju de..

Neh nu ska ja dricka mer kaffe.. Hopp o lek

1 kommentar:

Estrella sa...

Bada!? I februari!?- vinterbad är sköj det - brrrrrrr :)