fredag 19 februari 2010

Känns lite tyst och konstigt nu.. Inga barn hemma alls! De har åkt idag till sin pappa, skoj! Linnéa var överlycklig och planera allt hon skulle visa och ha med sig.. sött! :)

Känner mig dock lite depp idag.. inte pga att barnen e inte hemma utan lite annat smått o gott.. Ja e sån så alltid utåt är ja happy face.. mest för de e så ja bearbetar saker runt mig.. hellre glad än låg och depp.. man löser inte saker genom att grubbla sönder dom :) de löses förr eller senare på ett eller annat vis.. man får låta livets väg eller ska man säga ödets väg? ha sin egna tripp. Tur för mig så har jag underbar familj och vänner runt mig som finns där i vått och torrt och det känns skönt. Jag är ändå lyckligt lottad eller hur? ^^

Funderar på att se på lite american idol sen får jag väl leka lite i wowvärlden alltid trevligt :)

miss u<3

hopp o lek

Inga kommentarer: