måndag 15 mars 2010

Är sjuk.. -.- febrig skakig ont i magen illamående.. Hate this!! Men men de går väl över ^^ Man måste tänka positivt.. men är så dålig att ja nästan somna me anna förut i luren.. Filåt Anna !! -.- Försöker upp o röra mig lite o dricka nåt så man får lite energi.. :)

Oh jisses vilken gnällblogg de här blev helt plötsligt.. Tyck synd om Anna dagen idag minsann! :P

Får väl kurera mig och titta på Desperate housewifes och Ghost whisperer idag om jag orkar .. har en tendens till att somna ifrån när jag är sjuk.. sovit massa denna helgen t om fast ja druckit kaffe som för den delen inte e nåt bra om man har ont i magen fick jag erfara !

neh nu ska ja dejta MR Soffa och fortsätta mina tyck synd om mig emo tankar! inte för de gör mig friskare men drama som jag är så.. ;)

Hopp o lek

Inga kommentarer: