söndag 14 mars 2010

Melodifestivalen 2010 ESC


and the real winner is... iaf i min rosa lala land ;)

Jag tycker sveriges ESC var allt bra underbar jag hejade på Darin eller Eric Saade t om Ola! MEn ikke!! Lilla söta IDol tjejen Anna Bergendahl vann.. Måste dock säga hon var nog den lyckligaste vinnaren genom tiderna ^^ MEN! Jag fattar inte låten? Texten tilltalar mig inte ett dugg och när jag läste texten efteråt blev jag inte klokare.. Ok.. its my life my friend.. de fattar ja? men sen är de rena jibberjabbertootttoottt! resten.. Aja.. men ESC är knas nuförtiden fast jag gilla allt lille söta rumpnissen som sjöng Im iiin loooove with a fairytale! ^^ som vann förra året :) Fast helst iår hade jag velat sett lilla söta Eric Saade dansa in i hjärtat i Europa :) Söt som knäck och en låt som sätter sig som ett tuggemi på hjärnan.. de ni! Eller Darin i en smäktande ballad som är otroligt vacker! T om Ola som är så het och låten är såå dansvänligt. *shejjk iiiit* aja.. o vi rösta t om på! Men vad gör det.. Aldrig vinner rätt låt ;) haha Så låter de alltid genom tiderna på söndagar får ju ikke bryta den trenden ;)

Neh nu ska jag dricka kaffe och filosofera om nåt annat :P

Hopp o lek!

1 kommentar:

Estrella sa...

Bra inlägg anna-panna!!! Nu fick jag dra på mina smilband ännu mera denna ljuvliga morgon. Kram på´re