lördag 10 april 2010

Jag är sååå trött! Blev väckt 5 imorse av en tjutande kattunge.. Grannens katt hade bestämt sig för att föda inne hos oss -.-
4 små söta kattungar blev det och sen gick vi iväg till grannen och lämnade över de små trollen ^^ Hon lova vi skulle få komma och titta på dom om ett par veckor ^^ wiie! Råka försäga mig oxå och kalla "Pelle" (kattmamman) för Pärlan och blev lite pinsamt men låtsades om som jag inte visste att hon kallades Pelle men de verka tycka de var ett bra namn och ska nog kalla henne de istället :) bra.. de e ju ett killnamn Pelle ! :P

Jag blir bara sämre och sämre med att blogga men det är inte lika kul som det var förr och sitta och skriva massa.

Neh nu ska jag lägga mig och vila en stund.. Tant Anna behöver lite sömn ^^

Hopp o lek

Inga kommentarer: