onsdag 21 april 2010


UNderbart vårväder ute idag :) Sol sol sol! Gillart!

Har precis fixat ordning Linnéa med kläder och hår, otroligt söt min lilla flikka.. Stora tösen oxå snart! Hon fyller ju 8 år i augusti.. Tiden går så otroligt fort, särskilt åren, man får njuta av dom menas man kan :) Hehe Sen blir de ju så stora. Som Elin, 15 år och Amanda, strax 14 i juli! och jag är då 33 strax 34! Känner mig jättegammal! Haha kanske inte i Elin och Amandas klasser då jag är yngsta mamman men i Linneas klass börjar dom runt min ålder komma och yngre t om! :D Då får man mer respekt oxå av lärarna, märkte de genom åren med Elin och Amandas att man blev lite behandlad som yngre att man inte tog så seriöst som de andra föräldrarna. Sen gör ju inte min personlighet saken lättare då jag är en väldigt glad och öppen person och om man inte är sur och dryg så uppfattas man som omogen? eller mindre vuxen? Jag är glad att jag är som jag är för att mina barn litar på mig till 100 procent och om dom har problem eller bekymmer kommer dom till mig! Jag är mamma och nån de gillar att umgås med ändå,, inte många som har det så. Men se hur en del har de. Noll koll på var deras barn är och vad dom gör? Jag är så lyckligt lottad att fått såna barn jag har (fast Linnea e sjövild ibland ;) ) De är respektfulla mot vuxna, trevliga artiga och framför allt tacksamma! och de får allt de vill ha och behöver hemma men ändå kan bli superglada om nån skulle ge dom t ex 10 kr? Men det är för de uppskattar tanken.. Folk älskar dom här på gården och i samhället för de är så underbara.. :) mammas små guldhjärtan!! Denna bloggen blev min hyllning till mina små stoltheter som värmer mitt hjärta varje dag. Det är kärlek de!

Inga kommentarer: