måndag 7 juni 2010

Min allergi suger ! Astman med :( Blir aldrig bra i denna takt.. vet inte hur det kommer sig att jag blivit så hyperallergisk iår? Men men.. Herr Doktor fixar nog det :)

Annars är de väl lugnt.. Haft en toklugn helg utan barn som kom hem först idag. Hade saknat dom sååå mycke! De verka haft fullt upp iaf.

Oj vad noll blogginspiration jag har lately!!! Skandal.. inte ens nåt på kärleksfronten att rapportera ! Den står stilla, ingen direkt speciell, toksaknar allt fjärilar i magen ala disney! ;P Men de kommer... Skönt bara att inte ha massa drama i sitt liv som jag har en tendens att dra till mig.. Som tur när jag inte e intresserad tebax blir de ju inge drama som jag tar åt mig av ^^

Nu på fredag slutar tjejerna skolan, Men bara Linnea man ska titta på i kyrkan.. känns lite konstigt.HOn har så söt outfit hon ska ha på fredag. De stora tjejerna me, neh.. nu ska jag gå o äta lite.

Hopp o lek

Inga kommentarer: