måndag 30 augusti 2010


Så nu har jag plockat, Linnis och hennes kompis kommer om en timme så de lär bli mer plock ikväll när tösen åkt hem. :)

Hösten är här känns det som och det var riktigt mys igår kväll tända massa ljus överallt :) Hade svårt att sova igår.. igen.. tänker för mycke? jo hjärnan susar iväg på äventyr.

Lite diss:

Nåt jag stör mig på är dubbelmoral, sitta och säga en sak och sen inte kunna stå för det, Eller folk som hittar på skvaller? Sen folk som är för förlåtande mot sin vänskapskrets.. Fast det stör jag mig inte så mycke på men tycker mer synd om folk som accepterar att andra bullies går rätt över dom. Vuxna människor som beter sig värre än småbarn, Bitterhet är oxå nåt jag inte förstår mig på.. Älta förflutna? Om jag skulle sitta och vara bitter på mitt förflutna hade jag vart en riktigt surkärring.. Ta the past och lär dig nåt från de och se framemot nya äventyr istället. älska livet <3 man kan ändå inte ändra sitt förflutna lika bra att lära sig leva med de istället :)

Lite hiss oxå :D

TRue Bloood!!!! ute idag.. lite suger de att de e näst sista avsnittet men men ;)
Alexander Skarsgård! Ja vill gifta mig me han haha hottiemärkt*
glada människor! Alltid lika kul när man kommer utanför dörren o folk ler som man möter :)
Katter, så mysiga varelser
om man känner sig depp så ska man klä upp o sminka sig så ser man i spegeln så blir man genast på mycke bättre humör ;)
Bra musik! love it! Finns så mycke bra happy musik just nu :)
Film! får en alltid på bra humör om den nu e bra.. hehe

Så nu har ja vart duktig och bloggat..

Ha en fin måndag alla..

Inga kommentarer: