torsdag 12 augusti 2010

Sexköpare som inte hade alla hästar i hagen!


Hade nåt otroligt idag när jag läste som vanligt aftonbladet till mitt morronkaffe och läste om sveriges nog mest korkade sexköpare som försökte köpa sex av en 13 åring och blev blåst på 500 kr som han satt in på hennes konto och sen behaga hon sig inte att dyka upp på den avtalade platsen de kommit överrens om, vet ni vad kräket gjorde? JO! sökte upp hennes hemnummer och ringde och skällde ut hennes pappa!! Som såklart antar ja fadern skällde tebax efter noter (ja hade nog sökt upp honom me en slö sax och kastrerat honom) och sen anmälde honom oxå! (Bra gjort!!!) 13 de e ju ett barn! Hoppas dock att pappan tog sin lilla "oskyldiga" *host* dotter efteråt för vilken normal 13åring söker upp sexköpare i den åldern? För lite snabba cash? Visserligen dök hon inte upp och gjorde nåt men hon sökte upp sånt på nätet måste vara helt galet. Jag har själv 2 döttrar runt den åldern och jag hade blivit alldeles galen om de gjorde så.. utsätta sig själv för såna risker speciellt oxå efter de var så enkelt för den korkade sexköparen att hitta henne? Han kunde ju gjort annat oxå sökt upp henne irl.. va kunde hänt då? Tonåringar nuförtiden är helt crazy nuförtiden och föräldrar borde vara mer uppmärksamma på vad deras tonåringar gör på nätet och var de surfar? Mina har alltid varit duktiga och berättat när de hänt nåt så jag vet jag kan lita på dom för allt kommer fram förr eller senare och jag som mamma vill att mina tjejer ska ha stor respekt för sig själva att de inte går med på vad somhelst för killar.

Ok nu har jag filosoferat klart för idag :)

Inga kommentarer: