söndag 2 oktober 2011

Gomorron !

Sitter här och pimplar kaffe och försöker vakna till liv medan jag klickar runt i cyberdjungeln.. Facebook, bloggar, nyheter? Har tråk !

Söndag nu då.. TÄnkte ta o städa bort helgen för igår oj vad slapp den var, stentrött redan vid halv tio och stensomnade :D skönt.. vakna först halv sju idag men la mig o sov ända till halv åtta ! DUktig ! ^^

Fått ätit frukost oxå :D Så nu bara lite kaffe till sen blir de annat! :) Fast knaslördag kändes som söndag igår :S varför? den var så långsam kanske därför?


Idag fyller min söta storasyster år oxå :D här uppe är ja o hon o min bror när vi var yngre ^^Jag är den som kramar om brodern :D

Neh im off från här.. försöker bli duktig me att blogga för de e kul att se tillbaka vad som hänt litet som stort ;)

Läskigt.. jag toklängtar till jul.. eller december månad då den är fylld med massa julfeelings haha
Hopp o lek <3

Inga kommentarer: