onsdag 5 oktober 2011

Gomorron världen

Sitter här och lyssnar på musik och dricker kaffe, kan det börja bättre?
Min kära dotter väckte mig halv sju idag och som tur är så är jag ganska charmig att väcka för jag är så go o säger bara tack för att du väckte mig jätteglatt.. andra kan ju bli så griniga av att väckas men inte jag. Fick höra det en gång t om av en man som ringde mitt i natten och väckte mig och när jag sa det blev han så förvånad och svarade.. Oj men du lät ju så gla ut.. Hehe e väl för väluppfostrad att grr:a åt folk som väcker än ^^ Nuförtiden stänger jag av fånen på kvällen eller sätter den på ljudlös för är aldrig direkt pratsjuk efter 22. :)

Vilka roliga funderingar jag har här på morgonen.

Annars är det sjukt skönt nuförtiden och jag stortrivs där jag bor. Töserna är underbara som förgyller min dag hela tiden <3 Underhållning på hög nivå.


Följde ju big brother i vintras/våras när det gick.. Vackra Sanna Redsäter har försökt ta livet av sig från nån bro i göteborg :( att nån kan må så dåligt så man gör nåt sånt drastiskt som hoppar från älvsborgsbron :/ (om jag nu har rätt) Läste de i RosannaCharles blogg när jag skuttlade runt på Finest.

neh im off nu.. dricka mer kaffe lyssna på mer musik och sen tagga städning! :)

Hopp o lek

Inga kommentarer: