söndag 6 november 2011


Blir inte klok på män överhuvudtaget och att tolka dom är en överkurs som jag failar big time! Aja jag ger upp.. de får gå som det går..

Har iaf min söta målare som kommer typ varje dag och ska komma imorrn men bara till på tisdag :( bah.. måste väl finnas nåt mer att fixa här hemma.. Haha måla skåpsluckor ? Får se vad jag kan göra för o få honom tebax ;)

Annars är det bra här hemma och vi mår bra och är lyckliga.. gör så mycke att slippa en person :P Mindre drama.

3 veckor kvar till första advent !!!! :D älskar när man kan få upp julgardiner.. pynta mys överallt :D Iår ska vi minsann baka pepparkakhus !! de har ja bestämt :D Älskar december julmånad.och iår ska vi fira hos storasyster C alla.. de gillar vi :D

Neh im off me mitt kalla kaffe.. jag dricker för långsamt tror ja :(

Hopp o lek

Inga kommentarer: