fredag 11 november 2011

Greyson Chance - Unfriend You



Underbar låt med en väldigt talangfull kille <3

Texten stämmer in haha så har man ju kännt säkert många gr.

Vad är normalt? Den frågan fick jag igår av kompisen då hon upptäckte en grej.. Jag blev lite fundersam av mitt svar för den gällande saken då jag vet att jag skulle reagerat helt annorlunda för ett par år sen.. Har väl blitt ännu mer skadad genom åren och att man inte bryr sig.. Är det lättast att inte bry sig för att slippa bli sårad? Jag har försökt bryta den vanan hos mig genom att vara mer impulsiv istället för o putta bort och hålla muren uppe så släppt in och gjort ett försök att släppa in personen i fråga. Iaf ett steg i rätt riktning..finns hopp för mig med ;) Men nej det är nog inte normalt det där (svar till vännen) Puss på dig!

1 kommentar:

Estrella sa...

Näe, Jag fick ju en ursäkt iaf. =) Men jag byggde på muren lite efter upptäkten, så han ligger på is tyvärr. Men som 30-plussare så är man mer rädd om sitt hjärta än någonsin <3