onsdag 9 maj 2012

CV och Personligt brev.. förvirrande!

Hoppas man får börja jobba snart igen på den nya platsen.. Ska börja på ett ålderdomshem här i hemtrakten! wiie :)  Men ska oxå söka ett jobb som skulle vara toppen för mig ,.. Eller jobb o jobb det är skräddarsytt projekt som för mig då som inte klarar mer än 75 procent än.. Och då är det praktik, utbildning, friskvård i ett och som leder till ett jobb på 100 procent sen! och kanske mer sånt jag vill jobba med, har ju drömt i många år att jobba med ungdomar och det skulle passa mig perfekt då jag har go hand och de tyr sig till mig och man vill ju hjälpa ! :) Jag är ju sån glädjespridare och social människa men nu till CV och personliga brevet. Hjälp?  CV är väl inte så svårt men nu är detta personliga brevet så viktigt för det är de som e avgörande till detta projektet!! Jag vill så gärna men man blir lite handikappad då man har noll koll på vart man ska börja.. vart så länge sen jag skrev ett nu :( Tips? 

Inga kommentarer: