lördag 12 maj 2012

Skulle kunna slå nån! Så irriterad är jag :(

Känner detta kommer bli ett tokigt gnäll och grrr inlägg.. Men vad jag börjar bli less och behöver vädra de lite. kan ju inte vara gla 24/7 hela tiden ;)

MEN! Jag är less på en som ja trodde var min vän beter sig som hon gör just nu.. När hon vet situationen? Men nej.. tänker säga ifrån nu att jag inte orkar med detta mer och det är upp till henne om hon vill ha kvar mig som vän eller så e de slut på det.. i denna sitsen går de inte o ha båda som vänner.. och väljer hon den andra.. ha hennes förlust men kom inte till mig sen och gnäll.. tänker inte ens säga vad var det jag sa då utan... neh ja tänker inte säga ett ord mer!  Sen är ja less på en annan som sitter och gnäller över personen.. sen ändå e ute o festar med den? Vadå hålla sig neutral? Nu är det inte mitt parti den ska hålla utan.. några andras inblandning som lider över denna situationen? Som vill inte att den personen ska hålla på men nej då. andra hjälper den och håller den bakom ryggen precis som det är okey att försumma personer som ska vara viktiga i ens liv.. Är så jäkla less också på att den här personen som ställer till drama och håller på lägger alltid över allt ansvar på alla andra.. flyg för fan! (oh ja.. ja skrev fulord) Nån gång måste man klara sig på egen hand.. kanske dags nu.. halva dennes liv är det andra som tatt hand om denne? Och den gör dom bara besvikna ändå! Fy tusan :(


Sååååååååååå det kändes bra!!!  Jag vet det var kryptiskt men vill inte hänga ut hela situationen men namn och exakt vad det handlar om.. Läs mellan raderna annars ;)

Neh nu ska jag lägga mig.. har ont i halsen och örat.. I love my life right now.. och sur som en gammal kärring är jag me.. :(

Eh... Have fun <3

Inga kommentarer: