måndag 9 juli 2012

kärlekskrank fluga och sträckt benmuskel

Försöker dricka kaffe och lyssna på musik men har en kärlekskrank fluga som är lite väl närgången ibland och jag försöker snällt förklara att jag inte är intresserad av han... får se om han förstår tillslut ;) Sträckte muskeln oxå när jag gick upp idag.. Lyckat! Men annars känns det som att de kommer bli en bra dag idag.. 2 veckor kvar tills semestern.. :) Har så mycke jag vill göra.. Leka med Anna, hälsa på mor.. rymma nånstans på en dagstur :D För många önskemål tror jag heheh :) Får väl ta bort nåt alternativ :) hinner nog inte så mycke på en enda vecka ;D Gott det är med kaffe idag då :D ska nog ta me mig laptoppen i köket o sitta liite där istället. Börjar inte jobba förrän 11 idag.. lyx :) Ha en fin dag!

Inga kommentarer: