fredag 6 juli 2012

Tone Damli feat. Eric Saade - Imagine (OFFICIAL VIDEO)



En bra låt! Älskar Tone's röst.. Såg de igår oxå på allsång på gränsen..norskt o svenskt allsångs program :) Fast har ju hört låten förut men hon sjöng lite egna grejer oxå o hon var faktiskt riktigt bra ! :D

Har haft bloggpaus då ja inte e riktigt van me laptoppen än och blir fortfarande skogstokig på tangenterna ;D Får lämna in min dator så nån pro fixar den för jag toksaknar min stationära :(

Veckan har gått snabbt som bara innehållit jobb jobb jobb o sen åkte Linnea på läger och idag kommer mitt troll hem :D Fyller 10 iår! shit vad åren går. Snart kommer hon inte vara så liten längre som hon känns hehe Tänk Elin blir 18 nästa år :O Oj vad gammal jag känns hahah nja.. ålder är bara en siffra ^^

Ha en underbar dag ni därute !

Inga kommentarer: