tisdag 15 januari 2013

Dexter addicted

Hejsan hallo bloggen! tar en paus i mitt städande och beslutade för att blogga mitt upp i allt!

Har börjat tittat på Dexter efter ett evigt tjatande från min stora dotter som tittar på denna serie och tyckte jag oxå skulle älska den.. Hm.. ok fick väl ge det en chans och tyvärr ;) är jag fast!! Fast på ett bra sätt.. gillar denna tvistade serie och hur tankarna går hos en psykopat? Eller han är ju psykopat fast på ett bra sätt och hade en bra pappa som fostrade honom bra då han såg tecknen i tidig ålder hos Dexter.. Är inne i fjärde säsongen redan och de är på 7 just nu! Love it!



Neh tillbaka till mitt städande.. imorrn fyller ju min lilla dotter 18 år!! oh herre jissses jag känner mmig ju fortfarande 10 år yngre än vad jag är.. typ 26 då i min värld ;)

Inga kommentarer: