torsdag 10 januari 2013

Energi på rymmen!

Ush.. har inte haft nån energi de sista dagarna och funderar på vart den tatt vägen? Orkar ju inte nåt det sista :( Elände! Om 6 dagar fyller min dotter 18!!! Hon blir myndig..va gammal jag känner mig nu! 36 är jag ju så egentligen inte så farlig ålder kanske men nästa år blir oxå min 2a dotter 18?? Får njuta av min minsta som bara är 10 än så länge ;D och såklart min bebbi Bailey som beter sig som ett småbarn:: min lilla valp ! neh nu ska jag försöka dricka lite mer kaffe och sen försöka städa lite inför helgen, seriefredag imorrn!! det var längesen!!!! :D Lying game, Grey's, Glee tror ja oxå om det inte är nästa vecka den kommer samtidigt som vampire diaries.. :) åh serienörd jag är fast jag är så gammal ;) Fastnat i Dexter oxå.. tvistad serie.. love it! :D Hopp o lek.. En gammal bild tagen på julafton <3

Inga kommentarer: