måndag 18 november 2013

All I Want for christmas is you..

Åh längtar till jul har beställt nya julgardiner till köket nu, ska bli så underbart att få upp alla stakar o allt annat juligt :D

Herrejisses hade en så tråkig dag igår så jag roa mig o kolla badoo.. men nu är det jobbigt igen.. Hur tänker folk där? Om man inte svarar första gången kanske man kan skriva en hel novell till och sen avsluta med jag kanske inte duger? Blev irriterad och svarade att jag inte var så chattig på morgonen och varför skriva så mycke då man kanske spara de till sen?  Vad gör människan då? Skriver 100 frågor till???  Sen avslutar muppen med jaha vi kanske kan höras sen när du är mer chattig? Nej skulle inte tro det.. ingen prins det där mer ett creepy troll...eller nu var ja elak.. troll är söta! Inte det att jag går runt o tror mig vara världens skönhet osv men jag har iaf vett och ettikett hur det funkar och hur man ska bete sig på nätet?  BLeeh!  Får mig att undra vad jag gör på badoo överhuvudtaget..

Saknar dig..

Inga kommentarer: