onsdag 20 november 2013

Pojkband då och nu - Dagens låt Without you med Blue

Satt och roa mig igår och kollade på massa youtubevideos med olika gamla pojkband och det var rena nostalgin. Då såg de äldre ut och mer "manliga"  (om man nu kan kalla dessa pojkbandsmoves manliga) och de dansade mer än om man jämnför dagens pojkband som ser mer utsom små tonåringar som går runt och ser söta ut och dansar inte utan bara är. Föredrar faktiskt dessa gamla isåfall då det ser mer proffsigt ut på ett annat sätt. Nu har ju jag blivit äldre och kanske därför jag anser mer dessa äldre versioner mer tilltalande än typ dessa nya som t ex One direction... Visserligen gulliga poplåtar.

Min första pojkbandserfarenhet var ju New Kids on the block då var jag tonåring och tyckte Jordan Knight var de snyggaste som fanns..  Sen kom ju en hel våg med pojkband t ex:

Backstreet Boy's
NSYNC
Boyzone
Westlife
Blue

Ja listan kan göras lång och alla dessa pojkband kan jag tyvärr inte i huvudet...  Men de var goda tider och lycka att de kommit med nya låtar de flesta av dom där gamla och de är bra oxå :)

Hade ni favoriter och vilka var det? :)

Dagens pojkbandlåt Blue med "Without you"

love love love

Inga kommentarer: