söndag 12 januari 2014

I guess she's an Xbox and I'm more Atari

 But the way you play your game ain't fair.


Gomorrorn! Sitter här i köket med en vrålandes katt vid mina fötter och har ingen aning om vad han vill.. söt e han ändå..

Blev en mysig helg.. i fredags blev de lite fest och vi hamna nånstans mitt ute i vischan men kul vart de!

Igår så vart de lugnt mer än ett samtal då blev lite fundersam men orkar inte bry mig längre seriöst.. De ordnar sig tillslut tror jag..

Linnea har en kompis som sover över och de har pyjamasparty i vardagsrummet och de båda sover i soffan haha så söta! Jag somnade innan dom kan jag tillägga! haha Sen fick jag roligt samtal av en lite fuller kompis... så gla att ja har henne så underbar och go och alltid glad!  :)

Nej nu blir det mer egotid och kaffe :)
jag oh töserna julafton 2013

Inga kommentarer: