söndag 19 januari 2014

We belong together

Haft en riktigt mysig helg.. 

Fredagen kom syster och ett par kompisar till henne och vi satt och tjata o lyssnade på musik sen när de åkte kollade jag på film och pratade med folk på nätet så jag knappt hängde med i filmen ;) 

Igår så vart det lugnt för det mesta var de bara jag och elin här hemma men amanda kom sen och Linnea sov över hos en kompis. :) Jag stensomnade på soffan efter 19 och sov enda till 23 då jag vaknade gick bara rätt in i sängen och somnade om och vaknade först för en timme sen. 

Tänkt mycket men kommer inte fram till nåt vettigt ändå med allt.. funderar på plan A som låter mest vettig men får se. 

Neh nu ska ja dricka mer kaffe och kolla efter filmer.. kollade på massa film igår och de var helt okej.

Ha en underbar söndag!

Inga kommentarer: