måndag 26 januari 2009

Dancing in the dark


Vet inte alls vad som händer? *splittrar*


Sitter här och väntar på klockan skall gå, ska bort och hämta Linnéa idag lite efter 12. Vi kurerar oss fortfarande men de är alla i skolan iaf och här sitter jag och lider fortfarande av min attans astma.
Drömmer lite om våren också, visserligen nu är det väl nästan vår kan man väl säga i vädret förutom när det är iskallt :(

Sugen på kaffe är jag med. Helgen gick alldeles för fort ! Blondinbella åkte ut men det förstod jag nästan hon skulle göra.. tyvärr var hon stel som en pinne men de klart inte lätt och dansa pardans om man inte gjort det förut. Tycker det är lite orättvist med Laila Bagge som kan och har undervisat i dans också !
Körslaget bra val de sista två.. men jag får ju säga HEJA ERIK! han är så attans het ! *hottiemärkt* och sjunger otroligt bra t om! Hanna har iaf en het make ! de räcker haha :D

Neh nu ska jag skuttla vidare på nätet och lyssna på depp musik !

Hopp och Lek

Inga kommentarer: