fredag 16 januari 2009

Grattis Elin, 14 år!



Min lilla smultrondocka fyller 14 idag, helt otroligt vad åren går fort <3 Minns de än som igår när hon var på väg.. Vi satt o lekte 20 frågor ja o hennes pappa för vi var så uttråkade ! Hihi 20 frågor och man skulle gissa typ kändis osv.. dritskoj ! Sen på natten var de igång.. Fast härlig som jag är skulle jag minsann äta först och fråga inte men ris och Ketchup (URK) skulle jag minsann ha ! Sen skulle jag koka nappar och det var det ena och det andra.. Haha men iväg kom vi och det var snöstorm ute så taxin fick åka i snigelfart och aj vad irriterad jag var just då Haha Men sen när jag kom fram så fick jag bada bubbelbad(LYX!!!) och softa tills det var på G, Lyssnade på radio.. Minns Lisa Nilssons "himlen runt hörnet" spela förfullt... Hon kom lilla fröken och gjorde sina föräldrar så lyckliga! Än idag är jag lika förundrad hur de lyckades att sätta upp en hårslinga med rosa rosett ! Hon hade hår som en munk och väldans lite hår! Men charmig som attan och så otroligt liten som en liten blunddocka,
Otroligt nu 14 år senare är hon lika charmig och glad och fullkomligt underbar och är en liten solstråle i vårat liv :) KReativ själ som är grym på det mesta och har sina mål redan och vet vad hon vill bli.. veterinär och med den viljan hon har så kommer hon säkerligen bli det oxå..

Älskar dig Elin så otroligt mycke och är så otroligt stolt att få vara mamma till en tjej som dig.. Härlig och umgås med och våra film och seriemaraton vi kan ha ibland ;) Samma kassa ironiska humor oxå. haha Ha en underbar födelsedag myran

Puss o kram mamma

Inga kommentarer: