fredag 30 januari 2009

Let's fall inlove


http://www.actionaid.se/

Skicka in idag för att få ett fadderbarn. Tänk att så lite pengar gör så stor nytta för någon i världen. Plus att man kan ha personlig kontakt (typ mail,vykort osv) Skaffa fadderbarn ni med !! *tycka*

Blev väckt av lilla Elin imorse som hade ont i örat :( Stackars minimyran min sen när jag väckte lillmandis hade hon ont i huvudet och jättehög feber.. den enda som är frisk här nu är jag OCH LillLinnis ! oj! För en gång skull börjar jag bli helt frisk ! Skönt!! men tycker synd om de andra som nästan vart sjuka nu fråån och till i 2 veckor.. Så idag blir de antagligen läkarbesök med Elin för att kolla hennes öra. :)

la mig superdupertidigt igår var så skönt !
Så nu blir det kaffe och WoWspelande en liten stund för att alla sover här än och jag får lite egen tid *njuter*

Hopp o lek

Inga kommentarer: